Проекти рішень виконавчого комітету №б/н «Про внесення змін до штатного розпису ДШМ»
Скликання: | 8 |
Сесія: | Сесія 11 |
Тип документу: | Проекти рішень виконавчого комітету |
Дата прийняття: | 31.05.2023 |
Дата оприлюднення: | 14.06.2023 |
Номер документу: | б/н |
Назва документу: | Про внесення змін до штатного розпису ДШМ |
Прикріплені файли: |
|
Україна
УГРИНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ РІШЕННЯ
15.06.2023 року село Угринів
Про внесення змін до
штатного розпису ДШМ
Відповідно до ЗУ ст.45 «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про місцеве самоврядування в Україні», у відповідь на звернення начальника відділу освіти, культури, молоді та спорту Угринівської сільської ради від 06.06.2023 р. № 67/01-27, виконавчий комітет
ВИРІШИВ:
- Внести зміни та затвердити новий штатний розпис Угринівської дитячої школи мистецтв (додаток 1).
- Контроль за виконанням рішення покласти на начальника відділу освіти, культури, молоді та спорту Тарас Т.І.
Сільський голова Мирослав ВІВЧАРЕНКО
Додаток
до звернення від 06.06.2023 р. №67/01-27
Штатний розпис
працівників
Угринівської дитячої школи мистецтв
станом на «01» вересня 2023 р.
№ |
Прізвище, ім’я та по батькові |
Тарифний розряд |
Посадовий оклад |
Постанова 22 КМУ |
Кількість штатних одиниць |
Посадовий оклад у відношенні до кілько кіл штатних одиниць, грн.. |
Надбавки |
Доплата |
Місячний фонд заробітної плати, грн.. |
Річний фонд заробітної плти, грн.. (вересень-грудень 2023) |
Примітки (підвищення зарплати протягом року, премії, матеріальна допомога (з загального фонду оплати праці) |
|||||||||||
За вислугу років |
За престижність педагогічної праці |
За напруженість |
||||||||||||||||||||
% |
грн |
% |
Грн.. |
% |
Грн.. |
|||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
|
5 |
6 |
7 |
|
8 |
|
9 |
10
|
11 |
12 |
13 |
|||||||
1 |
Директор |
13 |
6769, 00 |
676,90 |
1 |
|
10% |
744,59 |
20% |
1489,18 |
50% |
3384,50 |
13064,17 |
52256,68 |
10000,00 |
|||||||
2 |
Педагогічний персонал |
14 |
7216,00 |
721,60 |
10 |
|
10-20% |
1587,52
|
10% |
721,60
|
|
|
102464,00 |
409856,00 |
20000,00 |
|||||||
3 |
Технічний персонал |
2 |
3250 |
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
13400,00 |
53600,00 |
5000,00 |
|||||||
4 |
Всього |
х |
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
128928,17 |
515712,68 |
35000,00 |
|||||||
Начальник відділу освіти Тетяна ТАРАС
Додаток 1 до Подання
ПОГОДЖУЮ ЗАТВЕРДЖУЮ
Штат в кількості 13 штатних одиниць Штат в кількості 13 штатних одиниць
З місячним фондом заробітної плати 128 928,17 грн З місячним фондом заробітної плати 128 928,17 грн.
(сто двадцять вісім тисяч дев’ятсот двадцять вісім гривень 17 коп.) (сто двадцять вісім тисяч дев’ятсот двадцять вісім гривень 17 коп.)
Начальник відділу освіти, культури, молоді та спорту Сільський голова
________________ Тетяна ТАРАС ____________________ Мирослав ВІВЧАРЕНКО
«_____» _______________ 2023 р. «_____»_ ____________ 2023 р.
Штатний розпис
працівників
Угринівської дитячої школи мистецтв
станом на «01» вересня 2023 р.
№ |
Прізвище, ім’я та по батькові |
Тарифний розряд |
Посадовий оклад |
Постанова 22 КМУ |
Кількість штатних одиниць |
Посадовий оклад у відношенні до кілько кіл штатних одиниць, грн.. |
Надбавки |
Доплата |
Місячний фонд заробітної плати, грн.. |
Річний фонд заробітної плти, грн.. (вересень-грудень 2023) |
Примітки (підвищення зарплати протягом року, премії, матеріальна допомога (з загального фонду оплати праці) |
|||||||||||
За вислугу років |
За престижність педагогічної праці |
За напруженість |
||||||||||||||||||||
% |
грн |
% |
Грн.. |
% |
Грн.. |
|||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
|
5 |
6 |
7 |
|
8 |
|
9 |
10
|
11 |
12 |
13 |
|||||||
1 |
Директор |
13 |
6769, 00 |
676,90 |
1 |
|
10% |
744,59 |
20% |
1489,18 |
50% |
3384,50 |
13064,17 |
52256,68 |
10000,00 |
|||||||
2 |
Педагогічний персонал |
14 |
7216,00 |
721,60 |
10 |
|
10-20% |
1587,52
|
10% |
721,60
|
|
|
102464,00 |
409856,00 |
20000,00 |
|||||||
3 |
Технічний персонал |
2 |
3250,00 |
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
13400,00 |
53600,00 |
5000,00 |
|||||||
4 |
Всього |
х |
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
128928,17 |
515712,68 |
35000,00 |
|||||||
Начальник відділу освіти Тетяна ТАРАС
Оплата праці завідуючих відділами (відділеннями)
№ |
Прізвище, ініціали |
Відділ (відділення) |
Тарифна ставка з урахуванням підвищень |
Розмір оплати (в % до тарифної ставки) |
Розмір оплати (в грн.) |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього: |
|
Середня педагогічна ставка –
Кількість педагогічних ставок за розрахунком навчальних годин –
Фонд заробітної плати викладачів і концертмейстерів за місяць –
Фонд оплати праці завідуючих відділами (відділеннями) за місяць –
Фонд доплат та надбавок за почесні, вчені звання та наукові ступені за місяць –
Фонд заробітної плати педагогічних працівників за місяць*** –
Директор _____________________________ підпис Головний бухгалтер ____________________ підпис
МП
* Категорія для педагогічних працівників з вищою освітою та для педагогічних працівників, зазначених у п. 1.14 Положення про атестацію.
** У разі виплати доплат або надбавок за іншими нормативними актами, до форми тарифікаційного списку додається колонка 14а, в якій зазначається номер нормативного акту.
*** Фонд заробітної плати педагогічних працівників, потрібний для виконання робочого навчального плану в межах бюджетних призначень, визначається шляхом множення середньої педагогічної ставки на кількість педагогічних ставок за розрахунком навчальних годин (Ф-16), до результату додається фонд оплати праці завідуючих відділами (відділеннями) і сума доплат і надбавок за почесні, вчені звання та наукові ступені.
До тарифікаційного списку додаються: 1. Наказ про розподіл обсягу педагогічного навантаження на поточний навчальний рік (погоджений з ПК)
2. Розрахунок навчальних годин (Ф-16)
3. Розрахунок середньої педагогічної ставки
Примітки: – Кількість педагогічних ставок по табелю (Ф-15) не може перевищувати їх кількості, що визначена розрахунком навчальних годин (Ф-16).
– У графі 16 тарифікаційного списку зазначаються надбавки, доплати за почесні, вчені звання та наукові ступені.